poniedziałek, 19 maja 2014

Czekaj do polnocy

Autor:   Krentz Jayne Ann
Pseudonim autorki: Quick Amanda  
Tytuł: Czekaj do północy
Tytuł w oryginale: Wait until Midnight
Wydawnictwo: Amber
Quick Amanda  to pseudonim literacki Krentz Jayne Ann. Autorka pisze romanse historyczne. Napisała książki takie jak: Powieść od drugiego wejrzenia, Trzeci krąg , Fascynacja i wiele innych. Książka pt:  Czekaj do północy nie była na mojej liście tytułów. Przypadkowo wzięłam ja z bibliotecznej półki. Pierwszy raz przeczytałam romans  historyczny i stwierdziłam, że nie jest to mój ulubiony gatunek literacki. Zdecydowanie wole powieści przygodowe lub obyczajowe.Akcja powieści dzieje się w Londynie. Ostatni rok panowania królowej Wiktorii.Caroline  to pisarka powieści sensacyjnych, które publikuje w czasopiśmie pt. Latający Detektyw. W jej domu nieoczekiwanie  zjawia się Adam Hardestry, człowiek, który chce znaleźć zabójce medium.Caroline widząc Adama dyskretnie stara się zapisać  jego wygląd, ponieważ chce uczynić go czarnym bohaterem  Tajemniczego dżentelmena. Cechą  charakterystyczną  powieści  Carolin jest to, że czarni bohaterowie źle kończą. Czy Edmund bohater, który powstał na wzór Adama podzieli los pozostałych  negatywnych bohaterów, a może życie wymyśli jakieś inne zakończenie? Jeśli chcecie się dowiedzieć zachęcam do lektury.
Carolin również zaczyna interesować się morderstwem. Poprzez zainteresowanie sprawą  Carolin kilkakrotnie spotyka Adama, w końcu dochodzi do pierwszego pocałunku, a później romansu. W międzyczasie para zostaje zamieszana w niejeden skandal. Oboje mają tajemniczą przeszłość, która stopniowo sobie wyjawiają i odkrywają, że są sobie potrzebni. Książkę polecam osobą, które lubią kryminały i wątki miłosne.
W następnej notce: Tomek w krainie kangurów. 


3 komentarze:

  1. Lubię romanse historyczne, ale też zależy jakie. O autorce już słyszałam. Moja mama czytała Trzeci krąg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zetknęłam się z tą autorką i chyba na razie to nie nastąpi bo mam bo dziurki w nosie książek o takiej tematyce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej autorce, ale że nie przepadam za romansami historycznymi, to niestety jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA