czwartek, 1 grudnia 2016

Zimowa edycja konkursu zdjęcie do jednego wiersza

Dziś pierwszy grudnia, dlatego rozpoczynamy edycje zimową konkursu pt: Zdjęcie do jednego wiersza, Do wiersza Wisławy Szymborskiej pt.: Uśmiechy nie otrzymałam żadnego zdjęcia nie wiem dlaczego. Wiersz był za trudny? Przypominam, że zinterpretować fotografią wystarczy tylko fragment lub słowo wiersza, nie ma określonego klucza jaki istnieje w interpretacjach pisemnych. Tym razem do wygrania świąteczna zakładkę zrobioną przeze mnie  plus oczywiście niespodzianka.

Wanda Chotomska


Kolęda

Nasza mama kocha muzykę
i my także muzykę kochamy,
więc na gwiazdkę myśmy kupili
płytę dla naszej mamy.

Potem była wigilia, choinka,
pierwsza gwiazdka błysnęła z nieba,
myśmy wszyscy siedzieli przy stole
i ta płyta zaczęła śpiewać.

Złotą świeczką mrugnęło drzewko,
zatańczyły na ścianie cienie,
- Dobry wieczór... - szepnęła mama
- dobry wieczór, panie Chopinie.

Płyta grała scherzo z kolędą,
rozśpiewały się pięknie klawisze
i tak było, jakby naprawdę
Chopin do nas, do domu, przyszedł.

Banerek 

Dziękuję za komentarze. Pod ostatnim postem było ich aż dziewięć! Najwięcej do tej pory! Bardzo cieszę się z każdej waszej opinii i z tego, że czytacie i zaglądacie na  mój blog. Bardzo dziękuję!
Niedługo opublikuję zdjęcia zakładek. 
Pozdrawiam gorąco


4 komentarze:

  1. Do kiedy trwa konkurs? Może wezmę udział :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze i ja się skuszę :) Ps. Chyba w tytule posta zjadłaś literkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA