wtorek, 16 maja 2017

Mój udział w Wielkiej Zbiórce Książek



Paczka z czterema książkami wędruje do Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo - wychowawczych w Brzegu. Bardzo się cieszę, ze włączyłam się w tą akcję. Najtrudniejszy był wybór książek, które mają znaleźć się w szpitalnych bibliotekach.
Najpierw zobaczmy, gdzie na mapie znajduje się miejscowość Brzeg.

Jak widać miejscowość ta leży w Polsce zachodniej nad Odrą. 

A teraz o książkach. 

Dla dzieci wybrałam książkę Agnieszki Stelmaszyk pt.:,, Beza szuka domu" oraz ,,Klub księżycowej bransoletki. Przyjaciółki na zawsze"  Agnieszki Skórzewskiej  

,,Beza szuka domu"- Książka z serii "Kto mnie przytuli" oczaruje wszystkich przyjaciół zwierząt. Psiaki i kotki, o których opowiadamy, mieszkały kiedyś w schronisku dla zwierząt - w Przytulisku. Marzyły o rodzinie, domu i tym, że ktoś je pokocha.
W tej książce opisana jest historia  Tosi, która chciała mieć kotka :) 


Klub księżycowej bransoletki . Przyjaciółki na zawsze- Rodzina Mai właśnie przeprowadziła się do nowego mieszkania. Dziewczynka martwi się, czy spotka tu jakieś koleżanki. Na szczęście już pierwszego dnia poznaje Kamilę i Marysię. Okazuje się, że dziewczynki mają wspólne zainteresowania - wszystkie trzy lubią tańczyć. Zakładają więc własny zespół. W pierwszym tomie poznajemy główne bohaterki: Maję, Kamilę i Marysię. Mają wspólne hobby - taniec. Chodzą do różnych szkół, ale mieszkają na jednym podwórku i chodzą razem do Domu Kultury na zajęcia taneczne. 
Zakładają też Klub Księżycowej Bransoletki oraz własny zespół taneczny. Noszą takie same bransoletki - bransoletki przyjaźni. W każdym kolejnym tomie będą dokładać nową zawieszkę. 
Taka sama zawieszka będzie dokładana do książki - w ten sposób czytelniczki będą miały takie same bransoletki, jak ich ulubione bohaterki.
Niestety książka została wysłana bez bransoletki, gdyż używała ją moja siostrzyczka.




Dla młodzieży lub dorosłych również wysłałam dwie książki: 
Letnia akademia uczuć. Anna i wodorosty  Hanna Kowalewska - Marcin dotknął jej ramienia i przyciągnął do siebie. Spojrzał jej w oczy, a pod dziewczyną ugięły się nogi. Wiedziała, że powinna go odepchnąć i roześmiać się kpiąco, ale tym razem nie była w stanie tego zrobić. Jej usta same układały się w jakiś potworny, cielęcy grymas, powieki opadały w dół i po chwili poczuła miękki, wilgotny dotyk ust chłopaka. Oprzytomniała dopiero wtedy, gdy odsunął ją od siebie. Spojrzała na niego – na twarzy miał wyraz satysfakcji.
- Przyjacielskie spacery... - roześmiał się. - Czy na tym polega przyjaźń?

Akwarium Sarah Mlynowski - Fabuła dotyczy trzech dziewcząt (Alli, Joy i Emmy) które wynajmują razem jedno mieszkanie. Wskutek niedopatrzenia jednej z nich dochodzi do pożaru - niestety zapominają o ubezpieczeniu które powinny wykupić zgodnie z wolą właściciela mieszkania..
Opisy I obrazki  pochodzą ze stron internetowych. 


Mam nadzieję, że książki przyniosą pacjentom wiele radości i że na ich twarzach zagości uśmiech. Bardzo trudno było mi się rozstać z każdą z tych powieści, gdyż jak uważam książek w domu nigdy, nie za wiele. Jestem z siebie dumna, że jednak podjęłam decyzję i włączyłam się w akcję Wilka Zbiórka Książek 2017. Wyrzeczenie się tych książek na skutek czyjegoś szczęścia, mam nadzieję w przyszłości zaowocuje 😉
Bardzo się cieszę, że można indywidualnie włączyć się do Wielkiej Zbiórki Książek! 


2 komentarze:

Theme by MIA