piątek, 29 grudnia 2017

Podsumownie roku 2017

Podsumowanie roku 2017
W tym roku chciałam bliżej poznać polskich autorów. Tych współczesnych, bo gdyby ktoś zapytałby się mnie o tytuły ich książek nie wiedziałbym co powiedzieć. Muszę przyznać, że polskich twórców jest ostatnio bardzo dużo. Zaczęłam od Edyty Świętek jednak moją ulubioną polską autorką jest Karolina Wilczyńska😍

Pzeczytałam 10 książek

Miód na serce

Klejnot

Droga do Zielonego Wzgórza

Bliżej słońca

Siedem sióstr

Właśnie dziś, właśnie teraz

Pax

Wędrowne ptaki

Lirogon

Czereśnie zawsze muszą być dwie

Wygrałam dwie z nich, Właśnie dziś, właśnie teraz i Wędrowne ptaki. 
Napisałam wierszyk o sowjej chwili dla siebie.

Właśnie dziś, właśnie teraz odkładam zmartwienia,
Właśnie dziś, właśnie teraz dzień barw nabiera
Kiedy do ręki wezmę książkę,
I w świat wyobraźni przeniosę się
A na stoliczku kawka i ciastko
Uśmiecham się szybciutko
Właśnie dziś nadszedł czas na przyjemności
Właśnie teraz odskocznia od codzienności.
Na spacerek się wybiorę
Pieska ze sobą zabiorę
I zobaczę piękny świat
Co zadziwia mnie już parę lat
Właśnie dziś podziwiam przyrody piękno
Właśnie teraz zawołam Dzień dobry, wiosenko!

 Zaś książkę Wędrowne ptaki wygrałam w konkursie u Krysi 

Rok zaczęłam od zabawy organizowanej również na blogu u Krysi. Tą zabawą był Book Tour z książką Miód na serce
Rok zakończyłam wygranym pakietem trzech książek w konkursie Kalendarzyk adwentowy na stronie FB Nienaczytna. W przesyłce będzie książka z opowiadaniami Pensjonat pod Świerkiem. 


Szczęśliwego nowego roku! 



1 komentarz:

  1. Co do polskich autorów, to ja również chętnie w tym roku sięgałam po ich książki i najbardziej do gustu przypadły mi powieści Magdaleny Witkiewicz i Remigiusza Mroza, więc w tym roku pewnie nadal będę sięgać po ich książki :)
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA