środa, 2 stycznia 2019

Alfabetyczne podsumowanie roku 2018


  Witam serdecznie w nowym 2019 roku! Bardzo cieszę się, że ubiegły już się skończył. Nie był to dla mnie dobry rok w sprawach prywatnych. Teraz nie chcę się rozpisywać na ten temat, ale osoby, które czytają mojego bloga, wiedzą o co chodzi. 
Rok 2018 zamknięty. Bogaty w różnego rodzaju doświadczenia, które nie zawsze pozwalały na czytanie. Przez co w tym roku nie będę robić listy książek, tylko będę starać się czytanie podsumowywać miesiącami.  
A teraz podsumowanie alfabetyczne .: 

Autograf od Agaty C.G. w książce ,,Wszystkie Twoje marzenia" 
Book Tour lawendowe z powieścią ,,Miłość szeptem mówiona" 
Chichot Losu 
Dom z papieru pierwsza przeczytana książka w minionym roku
Ekstra konkursy książkowe 
Fajne debiuty moich ulubionych autorek K. Wilczyńskiej i M.                                                                                                  Witkiewicz
Gang Słodziaków,, Co się stanie na leśnej polanie" książka, która     miło mnie zaskoczyła
Historyczno - przygodowe powieści bardzo je lubię 
Iniemamocni 2 odskocznia od książek, bajka ale warta obejrzenia
Jestem prowadzącą bloga już od 7 lat 
Kartka z kalendarza od 2018r. na blogu 
Lektura dobra na każdą pogodę
Madica i berbeć z czerwcowego wzgórza 
Niepowszedni tom I powieść, do której nie dotarłam 
Odkryłam super blog na fb (szczegóły wkrótce) 
Pensjonat pod Świerkiem książka, na którą brakło czasu. 
Ryngraf - czytam recenzja wkrótce 
Szukam ciekawych pozycji książkowych na ten rok
Tam gdzie śpiewają anioły - książka, której nie przebrnęłam
Uwielbiam Wasze komentarze i bardzo za nie dziękuję 
Wyzwanie ,,Łów słów" bardzo fajne
Y... Ten rok będzie lepszy 
Zamarznięte serca polecam gorąco 
Życzę spełnienia marzeń i książek, od których nie można się oderwać 








1 komentarz:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! Życzę wielu wspaniałych lektur w 2019r.

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA