środa, 2 listopada 2016

Akcja Czytaj PL

Dziś  dowiedziałam się o fajnej akcji Czytaj.PL
Polega ona na tym, że musimy wgrać bezpłatną aplikację Woblink, zeskanować kod z plakatu, a później czytać bądź słuchać za darmo.
Więcej informacji i cały regulamin na stronie.

  Szkoda, że w moim mieście nie ma kodu. Specjalnie  musiałabym  jechać do Katowic. A może w waszych miastach znajdują si plakaty z kodami?
Piszcie co sądzicie o akcji, czy czytaliście już książki z listy podanych lektur? Ja spotkałam się z Magicznym Drzewem tylko.



4 komentarze:

  1. Ja nie wiem nic o tej akcji dlatego i o kodach mało wiem. Spróbuję się zorientować bo mam zamiar przełamać się w końcu do polskich książek.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tej akcji, ale z tego co widzę, też musiałabym jechać do Katowic, więc ja sobie ją odpuszczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja, oby takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda inicjatywa promująca czytelnictwo jest warta uwagi. Sama mam co czytać, ale gdyby w moim mieście była podobna akcja, ciągnęłabym tam każdego znajomego ;)

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA