niedziela, 6 listopada 2016

Gry planszowe

Za oknami pogoda jesienna, można powiedzieć, że nawet czuć już zimę w powietrzu. Dzisiaj trochę propozycji na to co robić w deszczowe, mroźne, mroczne zimowo - jesienne wieczory.
Czytanie.
Jest to jeden ze sposobów, które umilają nam dłuższy wieczór, choć jak dla mnie każda pora dnia jest odpowiednia na czytanie oczywiście jeśli pozwala nam na to czas.

Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła

 Jak to powiedziała niegdyś nasza noblistka Wisława Szymborska 

W takie wieczory możecie czytać książki jakie Wam się podobają. Mogą to być powieści przygodowe, romanse, kryminały, powieści historyczne i inne rodzaje. Czytanie pobudza wyobraźnię i umysł do myślenia. 

                                                        Granie w planszowe gry                                                                     Żeby komputer i telewizor nie pochłaniały nam za dużo czasu można zagrać w gry planszowe.    Lubię grać w gry, a najbardziej w takie, które są zrobione na podstawie powieści. 
Jedną z takich gier jest Hobbit. Wiadomo, że Hobbit to lektura szkolna dla klas podstawowych. 

Miałam okazję w nią zagrać i przyznam, że trochę mi się podobało. Gra przeznaczona jest bardziej dla chłopców. 
Następną grą jaką chciałabym zaprezentować jest planszówka pt.: Kroniki Archeo. Gra zrobiona jest na podstawie cyklu Agnieszki Stelmaszyk o tym samym tytule. 
Nie miałam okazji grać w tą grę, ale w intrenecie znalazłam filmik, który może zachęci Was do zakupienia tej gry. 

Trzecia planszówka to Wiedźmin. 
W filmiku zaprezentowane są zasady i przykładowa rozgrywka



To na razie tyle. Za tydzień kolejne propozycje gier planszowych na podstawie książek. Z tych trzech propozycji grałam tylko w Hobbita wolę czytać książki. A Wy graliście w jakąś fajną grę planszowa? Lubicie grać czy czytać, a może robicie inne rzeczy w jesienne wieczory? 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
 Zapraszam również do konkursu fotograficznego 




2 komentarze:

  1. Bardzo lubię gry planszowe ale takich jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam czasu na gry planszowe, ale na prezent mogę komuś sprezentować.

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA