środa, 16 listopada 2016

Piękna i bestia

Dowiedziałam się, że w 2017 r.  ma powstać film pt. Piękna i bestia.  
Piękna i bestia to baśń, którą bez wątpienia wszyscy znają. 
Akcja tej klasycznej baśni toczy się we Francji. Bella córka wynalazcy postanawia ratować swojego ojca, który został podstępnie uwięziony w zamku  Bestii. Bella to piękna dziewczyna lubiąca czytać książki. Ogromne wrażenie dla mnie w baśni robiła piękna, wielka biblioteka, w której po książki trzeba było wspinać się po drabinie:) Ko by takiej nie chciał? Taka imponująca biblioteka również pojawia się w Księżniczce Łabedzi.                    
Bestia to oczywiście zaczarowany książę. Między Bellą, a Bestią rodzi się piękne uczucie. Można powiedzieć, że Bella uczy Bestię ludzkich uczuć. Na powrót Besti do książęcej postaci jest mało czasu. Kiedy opadną wszystkie płatki róży,a Bella nie wyzna swoich uczuć Bestii - Bestia na zawsze pozostanie potworem.Sprawę utrudnia Gaston, zakochany w Belli chłopak, który za wszelką cenę chce zabić Bestię. W zamku znajdują się również zaczarowane przedmioty takie jak: pani Imbryk z dzieckiem, świecznik oraz zegar. Te  przedmioty to również zaczarowani ludzie, którzy byli blisko księcia. Czy Bella zdąży wyznać Bestii miłość?  Czy Bestia pokocha Bellę? Co się stanie z Gastonem? 
Przekonamy się o tym już w marcu 2017 r. kiedy to na ekrany kin wchodzi film Piękna i Bestia. 
Bellę zagra Emma Watson, a  Bestię Dan Stevans. Emma Watson grała Hermionę w Harrym Poterze, a Dan Stevans zagrał między innymi w Nocy w muzeum tajemnica grobowca
Dzięki pięknej charakterystyce, wspaniałym stroją i muzyce możemy przenieść się do zaczarowanego świata Belli.


 Mam nadzieję, że muzyka z bajki Disneja  również pojawi się w filmie, a szczególnie ta piosenka:


 
Mam nadzieję, że muzyka z bajki Disneya również pojawi się w filmowej ekranizacji.


Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się ekranizacji no i wiosny:) 



Zostaje mi jeszcze zachęcić Was do mojego konkursu,w którym do wygrania została już ostatnia środkowa wykonana szydełkiem uśmiechnięta zakładka na ten kwartał. 

Czekam na Wasze uśmiechnięte fotki do fragmentu wiersza Szymborskiej. 
Zdjęcia wysyłajcie na adres klaryska89@op.pl
Spieszcie się, bo czas wysyłania zdjęć powoli dobiega końca ;)


5 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie obejrzeć,,Piękną i Bestię'', gdyż bardzo lubię tę bajkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś oglądałam, ale nowsze pewnie fajniejsze więc chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dowiedziałam się, ze ma wyjść ten film już jakiś rok temu i z wielką niecierpliwością na niego czekam, bo "Piękna i Bestia" to moja ulubiona bajka ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać Emmę Watson a jej rola w Pięknej i Bestii moim zdaniem jest idealna. Wygląda przepięknie!


    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam kiedyś wiele razy ,,Piękną i Bestię" w wersji Disneya, ale kolejną też obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń

Theme by MIA